piatok 19. apríla 2013

Prokletí trpaslíků - Frank Rehpeld

Trpasličia ríša Elan-Dhor upadá. A zrazu si to trpaslíci zamieria do úplne novej jaskyne plnej zlata, pod vedením najväčšieho trpasličieho bojovníka Barloka. Avšak začnú sa diať divné veci - tam niekde v podzemí nie sú sami. Navyše Tharlia sa snaží získať trón pre seba.

Originálny názov: Zwergenfluch
Spisovateľ: Frank Repheld (áno, píšem to meno správne, ani mne sa to nezdá, ale čo?)
Rok vydania: 2009
Vydavateľstbo: FANTOM Print
Strany: 287

Kniha v mojich očiach:
Takže čítala som ju v češtine  a kúpila v Pantha Rhei (tak sa to píše, nie?) v Auparku. Obchádzala som totiž fantasy knihy, či ma niečo nezaujme - to bolo ešte od začiatku, keď som nevedela kde hľadať. No a pozerám, pozerám... Elfovia nejaký! To som si zakázala, kvôli hrozne veľkej cene. Ale trpaslíci tiež môžu byť dobrý.
A čo čert nevidel, tak tú knihu som nikdy nedočítala. Totálne ma tu unudilo - a teraz neviem či je to tým, že sa mi nepáčil ten námet, alebo že proste tá kniha vo mne vyvolávala čosi, čo ma unavovalo. Na prvý pohľad za vám to zdá zaujímavé - trpaslíci, krásny obal apod. Lenže keď sa do knihy začítate, tak si uvedomíte, že je to úplne o niečom inom, než ste čakali.
Ak ste túto knihu niekto čítali, napíšte mi váš názor. Hrozne by ma zaujímal...

Čo by ste mali vedieť:
Žáner: fantasy/záhadné
Pokračovanie:
A je to neuveriteľne nudné - na mňa... A nezáživné!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára